zondag 7 april 2013

Even het stof van onze blog blazen...

Voor de duidelijkheid, Griet en ik stikken nog steeds maar vinden precies moeilijk de weg naar de computer of de tijd om alles te posten.  Toch even een update uit het 'Evelien-kamp':

Een ribbelrokje met uiltjes voor mijn Loesje en onder het motto nooit te jong voor wat 'bling bling', een gouden biaislintje aan de onderkant :-)

Een katoenen olifanten rokje. Op een Hema t-shirtje flockte ik een bijpassend olifantje.


2 pippi langkouskleedjes. Je kan ze aan beide kanten dragen en sluiten met twee knoopjes bovenaan. De stofjes komen uit de Soldeur in Kortrijk.



Tot hier een update met vooral foto's, maar soms is er ook niet meer nodig, toch? 

2 opmerkingen:

  1. Haha,
    Super collega!!!
    Nu we weer internet hebben...
    Een fototoestel vinden we hier ook wel, denk ik...
    en de naaimachine...

    Zal ik ook es eens voort doen hé???
    Maar misschien laten we eerst de drukke juni maand passeren...
    Tot kijk!

    BeantwoordenVerwijderen