zaterdag 3 november 2012

shit zeg!

Laatste bericht gepost op 28 juni....shit zeg, shame on me!

Goed, na 4 maanden een update:
Baby Loes: 6 maanden
Aantal genaaide zaken sinds Loes: 0, nul, nada, zero...

Nu: Herfstvakantie
Doel: met medeblogster Grietje, tijd afdwingen en eindelijk terug aan de naaimachine zitten. Afgesproken datum: 29 oktober 2012, in den bureau van onze school.
Missie: dat Zsazsa boekske dat we maanden geleden in de bus kregen van dichtbij bekijken.
Conclusie: moeten we meer doen!

Wat hebben we gedaan:
Twee rokjes en je ziet het goed, op het onderste zit er zelfs een paspelke! (yeah baby!)

 

Stiekem vind ik het echt super om kleertjes te maken voor Loes.
1) zoveel leuke kinderstofjes
2) haar kleertjes zijn one of a kind
3) 'Zeg, zo'n tof rokje, waar heb je dat gehaald'. Ik: 'Zelf gemaakt' (blink blink)
4) ...en er gaat veel minder stof rond haar billen dan rond de mijne...


4 opmerkingen:

  1. Moet je inderdaad vaker terug doen, tijd maken voor je stikmachien ;-) Want je rokjes zijn supermooi! En inderdaad heerlijk om je kind te zien stralen in iets zelfgemaakts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's toch normaal met kleine baby's in huis: werk genoeg! Maar die voldoening van zo'n zelfgemaakte rokjes, daar zit je graag terug voor achter je machien, hè! :-) Mooi gedaan, ze zijn echt chique!
    Ik ben nu zwanger van nummertje 3 en verwaarloos mijn naaimachien nu al zo veel, ik vrees ook al "vallend stof" op mijn machien voor de eerste maanden na de bevalling! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie rokjes! Het is dat ik zelf nog geen kindjes heb maar anders zou ik ze ook enkel in zelfgemaakte kleding steken. Veel leuker dan wat je in de winkel koopt!

    BeantwoordenVerwijderen