dinsdag 3 april 2012

Als we dan toch verdikken....

Nog 3 weken te gaan en als alles goed gaat, zijn we dan officieël met 3! De laatste 2 weken ben ik plots veel bijgekomen in één keer en zit nu ook boven de 10 kilo. Die 10 kilo is natuurlijk geen ramp en ik eindig waarschijnlijk rond de 12 kilo maar ik ken mezelf en die overtollige kilo's eraf krijgen zal andere koek zijn. Ik ben nu éénmaal een smoefelkont. Als ik dan toch boven de 10 kilo zal gaan, dan wil ik het ook in stijl doen! Op die laatste weken zal het nu ook niet komen dus: 'Hier met die lekkere vettigheden, we steken het op de zwangerschap!'



Ik maakte eclairs en soezen met dank aan de kookbijbel (lees: ons kookboek van de KVLV).

Nog een laatste nota:
Ik merk sinds een dag of 2 dat onze baby serieus begint te bewegen bij één bepaald liedje. Het viel toevallig op toen ik het hoorde op de radio en is nu toch al een keer of 3 voorgevallen. Nu, het is waarschijnlijk niets, maar als het een voorbode is, dan staat ons nog wat te wachten.....Nu ja, ik stop het onder de catogorië: 'Toeval'

Het liedje in kwestie vind je hier....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten