zondag 29 april 2012

Een hip cado voor mijn metekind van 12jaar...

Ik had vorige week een belangrijke taak:
Mijn metekind deed haar communie en ik moest haar bijstaan!
Spannend maar ik wou ook iets speciaals maken!
Ik had een vragenlijstje gemaakt en ik had:
lievelingskleur: rood
leuke diertjes: lieveheersbeestje, monstertje, varkentje, ijsbeer,...
bloemetjes vond ze leuk

Ik ging dan maar aan de slag!
resultaat: een sjaal, bloemetjes op een rekkertje, en 3 t-shirten
Een geflokte!


Een zwarte sport T-shirt met een gehaakte rode bloem!

Een gelockt monstertje! Met een kleine Elmo!

 2 gehaakte bloemetjes met een knoopje.
Een sjaal alla Madame Zsazsa (waarvoor dank)!
Met een oude t-shirt!

Dat was mijn pakketje!

1 opmerking:

  1. Oooh, zo'n mooie en toffe cadeautjes! En zo persoonlijk, chique zeg!!
    Hoe flock je zo'n lieveheersbeestje in verschillende kleuren? Eerst het lieveheersbeestje en dan pas op het t-shirt? Of er allemaal samen op? Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen