maandag 9 april 2012

Allemaal rokjes!!!



Haha...
Hier is mijn 1STE rokje ooit!!!

Wel een beetje te groot (patroon 2 jaar) voor de dochter (7 maand) maar dat komt wel hé???
Het 1ste rokje uit het boek van mme zsazsa!
Wel een paar foutjes....
Hmhmhm moet ik die wel opschrijven???
Misschien wel hé?
Misschien kan er wel iemand een tip geven...
1. mijn tailleband was te klein en ik weet niet hoe het moet, heb alles mooi gedaan wat in het boek stond!
2. ook weer met die tailleband. Niet gedaan wat in het boek stond maar mama's raad opgevolgd en niet goed gedaan ...
Ik krijg mijn rekkertje er niet in want de 2 stofjes hangen aan elkaar door de tussenvoering...

Tvolgende: een rokje dat past voor Ade of misschien wel ééntje voor mij?
Ik wou eerst met patroon uit het boek proberen voor ik zelf een patroontje in elkaar pruts.

3 opmerkingen:

  1. Grietje, een deftig eerste rokje!
    Mijn eerste rokje is niet echt voor het grote publiek bestemd...:-)
    Ik ben ondertussen bezig aan het 'Van Katoen'peuterkleedje en ben gigantisch aan het klungelen, ik vrees dat ik de boel in de vuilbak ga mogen gooien! Maar jij bent duideijk WEL goed bezig achter je naaimachine! Een pluim op je hoed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mercikes, maar ik denk dat het op foto beter toont dan int echt!!!
    We kunnen ons altijd ne keer bij elkaar zetten hé voor het peuterkleedje...
    Blijven proberen: mme zsazsa zegt: tkomt altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mme ZsaZsa heeft duidelijk mijn kleedje nog niet gezien :-)

      Verwijderen