donderdag 27 oktober 2011

appliqueren, appliqueren, wie dit boek leest zal het leren.....

Een jaar of 4 geleden heb ik me laten vangen in de winkelstraat in Gent....
Ik heb me serieus laten vangen door ... ECI (insert hier de ergerlijke tune)!
In het begin ging het goed, boeken bestellen, betalen, boeken krijgen en voor het 'stoveke' uitlezen. Sinds een jaar of twee begonnen de brieven: 'Hallo Evelien, vergeet je je ECI boeken niet te bestellen tegen het einde van de week als jij geen keuze kan maken sturen we je een leuk paket op terwaarde van 25 euro.' (lees: zij kiezen boeken voor jou en of ze je nu aanstaan of niet jij betaald 25 euro)
Met andere woorden kopen of ge betaald gelijk wat we u geven...
Pas op, ik vind ECI best wel oké, maar ik denk toch dat ik opzoek ga naar het formuliertje om mij uit te schrijven...

Vorige week was het weer zover, een 'waardebon' van 25 euro aan mijn been. Ik kocht dan maar wat kerstcadeautjes voor familieleden en een boek voor mezelf nl. 'Appliqueren, 100 patronen en motieven' door Deborah 'Ismoyo' Green.


Dit boek van 128 blz. met boordevol tips en info kocht ik voor een 8 euro! De kans zit er dik in dat de ervaren blogdames in dit land dit boek helemaal niet nuttig vinden, maar voor een beginnende prutser zoals ik, is dit boek een schot in de roos!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten