dinsdag 30 augustus 2011

Het wordt een probleem....

Het wordt een probleem....
De laatste tijd kan ik geen stoffenwinkel voorbij lopen zonder binnen te stappen en buiten te gaan met een nieuwe lading stofkes. Mijn rekeningen tracht ik zo snel mogelijk te 'verliezen' uit angst plots een ingeving te krijgen om alle bedragen bij elkaar op te tellen en zo het 'stoffen gat' in mijn hand onder ogen te komen. Nog een reden om mijn rekeningen te verliezen is wanneer mijn amour me vraagt: 'Mo, edde gij nu weer stof gekocht?', ik kan zeggen: 'Monee, dat ligt hier al een tijdje ze!'

Deze middag was het weer zover. Plots kreeg ik goesting in vilt!
Hieronder de lading waarmee ik thuis kwam (insert hier het beschaamde gezicht):




Ik kan dan ook nooit met een klein stukje stof beginnen WANT wat als ik iets maak en het ene kleur past niet bij het andere of ik heb stof tekort, dus moet ik wel in grote hoeveelheden kopen om zeker niet tekort te komen en voldoende te kunnen combineren!

Als afsluiter zou ik jullie nog vertellen hoeveel deze lading vilt me gekost heeft..
... maar helaas, ik ben mijn rekeningske weer kwijt...

4 opmerkingen:

  1. Misschien bestaan er wel zelfhulpgroepen hoor, zoals ASV (Anonieme Stoffen Verslaafden...) Ik informeer wel even...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. begin ook zoiets te kweken, al goe dat school weer begint voor u ;-p

    BeantwoordenVerwijderen