vrijdag 19 augustus 2011

Gordijnstofke!


Sinds een dag of 2 ben ik alweer actief aan de slag in mijn kleuterklas. Meubels terugplaatsen, kasten uitmesten, paparassen ordenen,...
Aan iedere kant van mijn klas zijn er grote ramen van 4,50 bij 2.00 meter.

Ik wou al een tijdje leuke gordijnen maar aangezien ik vorig jaar nog geen naaimachine had, en met moeite een draad door een naald kreeg, kwam het er maar niet van. Uiteindelijk knipte ik dan enkele grote stukken zwarte stof af en hing die aan een staalkabel boven het raam. Die zwarte lappen stof rafelden uit en eigenlijk was het een triestig affairke voor een levendige kleuterklas!

Vandaar mijn schooljaarvoornemen om ... gordijnen te maken!
Om er geen gras over te laten groeien, en zo zeker mijn voornemen niet op de lange baan te schuiven ben ik vandaag stof gaan kiezen.

de stof:
We gaan volledig voor de flower power!

wordt vervolgd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten